Menu
0
Altijd gratis samples bij je bestelling
Gratis verzending vanaf €50,00 in NL
Snelle levering
Achteraf betalen mogelijk

Klantenservice | Veelgestelde vragen

Bekijk alle antwoorden op belangrijke vragen onderaan deze pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via ons contactformulier.

030 656 75 86
030 656 75 86
Body & Vital Medispa

Kruisboog 28

3994 AE

Houten

Bekijk ons instituut

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Verzenden & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten in Nederland zijn €6,95. Bestellingen boven de €50,00 worden gratis verzonden binnen Nederland. De verzendkosten naar België zijn €13,25. Bestellingen boven de €150,00 worden gratis verzonden naar België.

Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?

Ja, dit is ook mogelijk! Klarna verzorgd voor ons alle betalingen op rekening. Na het versturen van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. De communicatie met Klarna gaat via de e-mail, dus hou je inbox goed in de gaten. Heb je na 5 dagen nog geen e-mail van Klarna ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wellicht zit er een typefout in jouw e-mailadres en wordt de factuur vanuit Klarna niet afgeleverd.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis kan verwachten?

We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. We streven er altijd naar dat als jij je pakketje vóór 14:00 uur besteld, het dezelfde dag wordt verzonden. Hou er rekening mee dat wanneer je op vrijdag na 14:00 uur, zaterdag en zondag bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden. Je ontvangt daarom altijd een mailtje zodra jouw pakketje ons pand verlaat. Zo weet je precies wanneer jouw nieuwe product(en) onderweg zijn naar jou! 

Ik heb geen ontvangstbevestiging of orderbevestiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

Wij raden altijd aan om eerst in het mapje SPAM te kijken van je postvak. Staat de email daar niet tussen, dan kun je contact opnemen met [email protected] of via het contactformulier hierboven om te controleren of jouw bestelling goed bij ons is binnengekomen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat bestellingen automatisch worden doorgestuurd is het helaas niet mogelijk om je afgeronde bestelling nog te wijzigen of te annuleren na plaatsing. 

Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen?

Na het plaatsen van je bestelling kan je zelf je adres niet meer wijzigen. Wij proberen bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is alleen mogelijk wanneer de order nog niet is verwerkt in ons magazijn. Neem daarvoor contact met ons op via ons telefoonnummer: 030 - 686 75 86.

Ik heb een beschadigd of kapot product ontvangen

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent en geven om onze producten. Daarnaast doen wij natuurlijk ons best om jouw bestelling met alle zorg en liefde bij jou thuis af te leveren. Ondanks dat wij het zo goed mogelijk inpakken om beschadiging te voorkomen hebben wij vanaf het moment dat het bij ons de deur uitgaat het niet meer in de hand. Helaas kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak wilt maken op de garantie. 

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken mits de verzegeling niet is verbroken of het product is gebruikt. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Het product wat ik zoek is uitverkocht, wat nu?

Wij doen altijd ons best om al onze producten op voorraad te hebben. Mocht onverhoopt het betreffende product of producten niet op voorraad zijn, dan worden deze meteen besteld en op voorraad gezet. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. 

Heb je een vraag over een product die niet meer op voorraad is? Neem dan contact op door ons te bellen op 030-686 7586, te mailen naar: [email protected] of via bovenstaand contactformulier.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres. Is het een cadeau voor iemand? Noteer dit dan bij de notities zodat we er een leuk persoonlijk cadeautje van kunnen maken.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Het inwisselen van je (persoonlijke) kortingscode is erg gemakkelijk. In je bestelproces staat een vakje met 'kortingscode' waar je de code kan invoeren. Vergeet niet dat een kortingscode altijd tijds- en/of persoonsgebonden is en je deze eenmalig kan gebruiken. 

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Body & Vital Newsletter Member

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.