Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent en geven om onze producten. Daarnaast doen wij natuurlijk ons best om jouw bestelling met alle zorg en liefde bij jouw thuis af te leveren. Ondanks dat wij het zo goed mogelijk inpakken om beschadiging te voorkomen hebben wij vanaf het moment dat het bij ons de deur uitgaat het niet meer in de hand. Helaas kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak wilt maken op de garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken mits de verzegeling niet is verbroken of het product is gebruikt. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gehoopt. Natuurlijk gaan we dit voor je oplossen! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is met je naam en het ordernummer. Onze klantenservice neemt jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken we samen naar een passende oplossing!
Herroepingsrecht
Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Body & Vital geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected]
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen.
Je kunt het artikel retour sturen naar:
Body & Vital Medispa
t.a.v. afdeling Webshop Retouren
Kruisboog 28
3994 AE Houten